Szanowni Państwo, w związku z obecną sytuacją epidemiologiczną i rozprzestrzenianiem się wirusa COVID-19 oraz aktualnymi apelami i zaleceniami Ministerstwa Zdrowia informujemy, że firma Termokontrol Andrzej Mróz podjęła decyzję o ograniczeniu bezpośredniej obsługi klientów.
Informujemy również, że nowe zamówienia można realizować jedynie online. Mamy nadzieję, że w obecnej sytuacji wszyscy Państwo podejdziecie do tego komunikatu ze zrozumieniem. Prosimy również o planowanie zamówień z odpowiednim wyprzedzeniem gdyż ich wysyłka w obecnej sytuacji może być opóźniona.

Due to the COVID-19 epidemic we DO NOT accept self pickup of orders in our warehouse.
W związku ze zbliżającymi się Świętami Wielkanocnymi informujemy, że firmy kurierskie mogą mieć opóźnienia w realizacji dostaw w tym okresie.

Dostawa zamówienia

Czas realizacji zamówienia uzależniony jest od dostępności produktów na magazynie oraz terminów dostaw spedycji, minimalny czas oczekiwania wynosi 3 dni robocze, jednak nie dłużej niż 30 dni kalendarzowych od otrzymania potwierdzenia płatności.

Dostawa Produktów odbywa się za pośrednictwem firmy kurierskiej tylko na terenie Polski.

Po skompletowaniu zamówienia towar jest pakowany na paletę lub w paczkę w zależności od zamówienia i wysyłany za pośrednictwem kuriera PEKAES / HELLMANN (Kurier dla przesyłek gabarytowych, palet i paczek z przewodem) lub kuriera DPD (paczki standardowe do 30 kg). 

Koszt dostawy jest każdorazowo podawany przy zamówieniu. Czas dostawy od momentu wysłania towaru to 2 dni robocze, jeżeli przesyłka po 2 dniach nie dotrze prosimy o kontakt, wówczas składana jest reklamacja na dostawę.

Prosimy przy odbiorze przesyłki od kuriera sprawdzić ją i przy ewentualnych uszkodzeniach spisać protokół szkody przy kurierze. Inaczej reklamacja może nie zostać uwzględniona. Przesyłka przed wysyłką jest dokładnie pakowana i sprawdzana czy nie ma uszkodzeń mechanicznych.