Szanowni Państwo, w związku z obecną sytuacją epidemiologiczną i rozprzestrzenianiem się wirusa COVID-19 oraz aktualnymi apelami i zaleceniami Ministerstwa Zdrowia informujemy, że firma Termokontrol Andrzej Mróz podjęła decyzję o ograniczeniu bezpośredniej obsługi klientów.
Informujemy również, że nowe zamówienia można realizować jedynie online. Mamy nadzieję, że w obecnej sytuacji wszyscy Państwo podejdziecie do tego komunikatu ze zrozumieniem.
Prosimy również o planowanie zamówień z odpowiednim wyprzedzeniem gdyż ich wysyłka w obecnej sytuacji może być opóźniona.

Due to the COVID-19 epidemic we DO NOT accept self pickup of orders in our warehouse.

Reklamacje

  1. Adres do obsługi reklamacji:

    Termokontrol Andrzej Mróz
    Gdów 164
    32-420 Gdów
    cennik@peflex.pl,
    (+48) 530-622-633

  2. W przypadku wystąpienia usterek Klient ma prawo do złożenia reklamacji w ciągu 14 dni od daty doręczenia mu przedmiotu zamówienia.
     
  3. Sklep Internetowy wszczyna na żądanie klienta procedury reklamacyjne. W ciągu 14 (czternaście) dni kalendarzowych ustosunkuje się do reklamacji i powiadomi o sposobie dalszego postępowania.
     
  4. W przypadku, gdy Klient sklepu będzie chciał wdać się w spór z naszą firmą w związku z obsługą reklamacji towaru ma możliwość skorzystania z pozasądowych metod rozstrzygania sporów. Wszelkie spory wynikające z umowy sprzedaży mogą być rozwiązywane w trybie mediacji przez mediatorów Centrum Mediacji Sądu Arbitrażowego przy Krajowej Izbie Gospodarczej w Warszawie, stosownie do regulaminu tego Sądu, obowiązującego w dniu skierowania wniosku o mediację.
     
  5. Sklep Internetowy nie udziela na sprzedawane produkty gwarancji wykraczającej poza uprawnienia z tytułu rękojmi wskazane w ustawie.