Uprzejmie informujemy, że w dniach 23.12.2017 - 07.01.2018 sklep nie realizuje zamówień. Wszystkie zamówienia dokonane w tych dniach zostaną zrealizowane w kolejnych dniach roboczych.

Żeby zapewnić Państwu terminową realizację dostaw, prosimy o zaplanowanie i złożenie zamówień do 21.12.2017 W przypadku jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta pod nr telefonu 530 622 633 lub poprzez kontakt e-mail: biuro@peflex.pl

Zespół PE-FLEX®

Reklamacje

  1. Adres do obsługi reklamacji:

    Termokontrol Andrzej Mróz
    Gdów 164
    32-420 Gdów
    cennik@peflex.pl,
    (+48) 530-622-633

  2. W przypadku wystąpienia usterek Klient ma prawo do złożenia reklamacji w ciągu 14 dni od daty doręczenia mu przedmiotu zamówienia.
     
  3. Sklep Internetowy wszczyna na żądanie klienta procedury reklamacyjne. W ciągu 14 (czternaście) dni kalendarzowych ustosunkuje się do reklamacji i powiadomi o sposobie dalszego postępowania.
     
  4. W przypadku, gdy Klient sklepu będzie chciał wdać się w spór z naszą firmą w związku z obsługą reklamacji towaru ma możliwość skorzystania z pozasądowych metod rozstrzygania sporów. Wszelkie spory wynikające z umowy sprzedaży mogą być rozwiązywane w trybie mediacji przez mediatorów Centrum Mediacji Sądu Arbitrażowego przy Krajowej Izbie Gospodarczej w Warszawie, stosownie do regulaminu tego Sądu, obowiązującego w dniu skierowania wniosku o mediację.
     
  5. Sklep Internetowy nie udziela na sprzedawane produkty gwarancji wykraczającej poza uprawnienia z tytułu rękojmi wskazane w ustawie.